PenSam søger en pensionsrådgiver med passion for helhedsrådgivning på telefonen

PenSam søger en pensionsrådgiver med passion for helhedsrådgivning på telefonen

Kunne du tænke dig at arbejde i en pensionsvirksomhed i en rivende udvikling med over 400.000 kunder der forventer en nærværende kundeoplevelse? Og ved du hvad god kundeservice er, og hvad der skal til for at sikre denne? Så har vi en unik mulighed til dig i Kunderådgivning i et af landets store arbejdsmarkedspensionsselskaber.

Om jobbet

Vi søger en stærk profil der har lyst til at tale med kunder hele dagen. Dagligt har vi mange samtaler med vores kunder og vi søger derfor en kollega, der brænder for at tale med mange kunder i løbet af en dag og finder en ære i, at give hver enkelt kunde en følelse af, at vi er der, når de har brug for os. Det betyder, at du er vant til at tale med kunder og har en stærk faglig profil indenfor pension. Det betyder, at du kan skabe en tillidsfuld relation med kunderne og kan formidle dine budskaber letforståelig og på en kundevenlig måde. Vi har hele tiden fokus på hvordan vi forbedre og vedligeholder kunderådgivningen og det skal du være med til at give input til – i det daglige - og nogle gange ved deltagelse i forskellige projekter. Alt sammen med det for øje, at kunderne kan mærke, at PenSam er pensionsselskabet man kan regne med, og som altid er der, når kunderne har brug for det.

Du vil indgå i Kunderådgivningsafdeling, hvor vi er 25 kolleger og med reference til afdelingschefen. Arbejdsopgaverne vil bestå i: 
- Servicere og rådgive kunderne på telefonen, både inbound og outbound, og muligvis på ”vend skærmen” i fremtiden.
- Yde helhedsorienteret rådgivning med fokus på sammenspillet mellem offentlige ydelser og pensionsudbetalingerne.
- Yde proaktiv rådgivning til vores kunder ved at introducere dem til pensionsordningen og tilbyde rådgivning indenfor de gængse livssituationer – Nyt job, jobskifte, livsændringer, pensionering og dødsfald.
- Arbejde for at nå afdelingens og dine personlige mål.

Hvem er du?

Vi forventer, at du: 
- har mindst 3 års erfaring fra funktion med lignende opgaver 
- har taget uddannelse på forsikringsakademiet niveau 4
- er certificeret pensionsrådgiver, seniorrådgiver eller har godkendt IDD-kørekort
- er en god kollega og kan sætte dig i andres situationer 
- er god til at kommunikere mundtligt såvel som skriftligt 
- er handlekraftig, initiativrig og bidrager konstruktivt til samarbejdet med andre 
- er drevet af at gøre en forskel og stræber efter at yde den bedste kunderådgivning 
- gerne være konkurrencemindet og motiveret af målsætninger

Hvad tilbyder vi?

Du bliver en del af en afdeling, hvor der fokus på både kundernes og kollegaernes trivsel, og plads til grin. Vi er et pensionsselskab i rivende udvikling med både vores IT og vores kundeveje, og denne udvikling vil du blive en del af. Du kan derfor forvente stor udvikling af organisationen og af dig.

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om stillingen, så ring til afdelingschef Maria Andersen Thrane på mobil 24 62 26 37. 
Ansøgningsfrist den 21.01.2021. Vi holder løbende samtaler.

PenSam Gruppen omfatter arbejdsmarkedspensioner samt bank- og forsikringsvirksomhed. Den samlede balance er på 160 mia. kr., og mere end 400.000 kunder. Læs mere om PenSam’s forretning og PenSam som arbejdsplads på www.pensam.dk            
PenSam - Jørgen Knudsens Vej 2 - Postboks 282 - DK-3520 Farum - Tlf.: +45 44 39 39 39 - Fax: +45 44 39 39 40 - pensam@pensam.dk - Forbehold