PenSam Bank søger en udadvendt kundekonsulent, der brænder for at tale med mennesker

PenSam Bank søger en udadvendt kundekonsulent, der brænder for at tale med mennesker

Hvis du kan genkende nedenstående, så er du måske den rette til jobbet som kundekonsulent hos os. 
Du er en udadvendt, energisk, struktureret og glad person. Du har gåpåmod og brænder for at tale med kunder over telefonen. Du går op i, at den bedste kundeservice giver glade og tilfredse kunder, som samtidig føler sig trygge i dialogen med dig. 

Om jobbet

Du får ansvaret for at tale med eksisterende og nye potentielle kunder. Din fornemste opgave er altid at sikre gode kundeoplevelser samt at kunne generere nye kundemøder til vores rådgivere.  Det er derfor vigtigt, at du kan se muligheder, og du tager ejerskab i forhold til at få mange nye kunder til PenSam Bank. Du vil også få egne kunder med en mindre pallette af produkter. Disse kunder skal du naturligvis pleje på bedste vis. For at opfylde vores krav til rigtig god kundeservice skal du have en naturlige nysgerrighed på mennesker og lysten til at tale med kunder. Du er kundens første kontakt med banken, og det er dermed dig, som skal få kunderne til at føle sig velkomne i vores bank. 

Til daglig bliver du en del af vores kundeservice-team bestående af fem personer inklusiv dig. Det er derfor også vigtigt, at du føler dig tilpas med telefonbetjening og kan bistå med at hjælp vores kunder med mindre bankopgaver som betalingsservice, kort, budget m.m. Alt det praktiske skal vi selvfølgelig nok lære dig op i, når du starter. 

Hvem er du?

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, hvis du interesserer dig for økonomi og bank.

Derudover har du: 
- gåpåmod og tager ikke et ”nej” for pålydende 
- lyst til at prøve kræfter med nye udfordringer i en lille men voksende bank
- gode samarbejdsevner
- udadvendt og god til at formidle tryghed
- evnen til at skabe relationer og tage ejerskab overfor bankens kunder
- evnen til at arbejde struktureret, da det er væsentligt i arbejdet med at håndtere leads

Hvad tilbyder vi?

En arbejdsplads med fokus på de bedste kundeoplevelser. En stilling på fuld tid i vores domicil beliggende i Farum. Attraktive ansættelsesvilkår. Og så lægger vi meget vægt på trivsel og et godt arbejdsklima.

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at ringe til Kundechef Mathilde Stein på 60 62 15 65 for at høre mere om stillingen.
Ansøgningsfrist: 28.06.2021. Samtaler holdes løbende. Tiltrædelse snarest muligt

PenSam Koncernen omfatter arbejdsmarkedspensioner samt bank- og forsikringsvirksomhed. Den samlede balance er på 165 mia. kr., og mere end 430.000 kunder. Læs mere om PenSam’s forretning og PenSam som arbejdsplads på www.pensam.dk            
PenSam - Jørgen Knudsens Vej 2 - Postboks 282 - DK-3520 Farum - Tlf.: +45 44 39 39 39 - Fax: +45 44 39 39 40 - pensam@pensam.dk - Forbehold