 |
|
PenSam Bank søger It-udvikler med fokus på automatisering
|
Har du lyst til at blive vores nye IT-udvikler med ansvar for en række spændende opgaver indenfor bank?
PenSam Bank er en del af pensionsselskabet PenSam. Lige nu gennemgår koncernen en visionær forandringsproces med kunden i centrum og for PenSam Bank betyder det en balanceret tilgang med fokus på både vækst og effektive processer i forhold til bl.a. IT, og det er her, at du kommer ind i billedet.
|
Om jobbet
|
Du bliver en del af bankens afdeling for Forretningsudvikling, som tæller 7 personer. Afdelingen har ansvaret for bankens produkter og services samt den daglige drift heraf. Det indebærer bl.a. drift af bankens systemer i samarbejde med bankens IT-leverandør BEC samt udvikling af produkter og services, herunder systemunderstøttelse og automatiserede processer. Som IT-udvikler skal du via intern og ekstern dialog medvirke til at skabe grundlaget for kvalitet og udvikling af PenSam Bank. Du skal derfor trives i krydsfeltet mellem forretning og IT samt kunne begå dig i et fagligt miljø, der spænder bredt. Dine primære arbejdsopgaver vil være: • udvikling af softwarerobotter, automatisering af opgaver og optimering af interne processer • at samarbejde med bankens forretningsområde om daglige udviklings- og driftsopgaver • optimering af bankens brug af løsninger i MS365/SharePoint • automatisering af dataopgaver • at sikre implementering af løbende opgaver fra bankens leverandører.
|
Hvem er du?
|
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse inden for IT eller har erfaring med IT-udvikling. Det er en fordel, hvis du har kendskab til udvikling af løsninger til den finansielle sektor især via BEC’s systemer.
Derudover har du:
• erfaring med udvikling i forskellige sprog som f.eks. HTML5, PHP og JavaScript • erfaring med udvikling af robotter gerne i Kofax RPA eller lignende • forretningsforståelse og kendskab til udvikling af løsninger i den finansielle sektor.
Som person forventer vi, at du er i stand til at arbejde selvstændigt og struktureret, ligesom du er kvalitets- og løsningsorienteret. Vi er et mindre pengeinstitut, og det er derfor vigtigt, at du trives med at arbejde på forskellige opgaver samtidig og er bevidst om, at vi skal spille hinanden gode for sammen at lykkedes.
|
Hvad tilbyder vi?
|
• et spændende job i en finansiel virksomhed med et højt ambitionsniveau • en afvekslende hverdag • et team af gode kollegaer • attraktive personalegoder i form af bl.a. personalebank, god pensionsordning, fitness faciliteter m.m.
Vi er en arbejdsplads, hvor arbejdsglæden er højt prioriteret, og dine kommende kollegaer er både kompetente og motiverede. Hele banken er samlet samme sted, hvilket giver os optimale rammer for et stærkt sammenhold og virkelig gode muligheder for samarbejde på tværs af afdelinger.
|
Vil du vide mere?
|
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte chef for Forretningsudvikling Carina B. Andersen på tlf. nr. 60650995.
Ansøgningsfristen er den 02.10.2023. Vi holder løbende samtaler.
|
PenSam Koncernen omfatter arbejdsmarkedspensioner samt bank- og forsikringsvirksomhed. Den samlede balance er på 180 mia. kr., og mere end 480.000 kunder. Læs mere om PenSam’s forretning og PenSam som arbejdsplads på www.pensam.dk
|
PenSam - Jørgen Knudsens Vej 2 - Postboks 282 - DK-3520 Farum - Tlf.: +45 44 39 39 39 - Fax: +45 44 39 39 40 - pensam@pensam.dk - Forbehold |