 |
|
Studentermedhjælper til PenSams kunderådgivning i Farum
|
Leder du efter et job, som du kan kombinere med studierne? Er du hjemmevant i Office pakken og nyder du administrative opgaver? Så er det måske dig, som vi søger.
|
Om jobbet
|
Dine opgave indeholder forskellige administrative opgaver hvor du bl.a. skal arbejde i forskellige backoffice systemer og assistere pensionsrådgiverne ad-hoc.
|
Hvem er du?
|
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel, hvis du interesserer dig for pension. Vi forventer at du: - Har tidligere erfaring med administrative opgaver - Er studerende på en videregående uddannelse - Er superbruger i Microsoft Office pakken med fokus på Excel - Har lyst til at tilegne dig viden indenfor pensionsområdet og generelt er nysgerrig
|
Hvad tilbyder vi?
|
I PenSam sætter vi vores kunder i centrum og at sikre, at de får en god oplevelse, hver gang de er i kontakt med os. Du bliver en del af Kunderådgivning, som består af 26 dedikerede og fagligt kompetente medarbejdere. Vi er præget af en ligefrem omgangstone, og selvom hverdagen ofte er travl, har vi det sjovt med hinanden. Vores dygtige kollegaer sætter dig ind i opgaverne, så du får en grundig introduktion.
Den ugentlige arbejdstid er 15-20 timer om ugen. Placering af arbejdstiden aftaler vi sammen.
|
Vil du vide mere?
|
Du er velkommen til at ringe til Driftskoordinator Anders Cruse på 9387 1818 for at høre mere om stillingen. Ansøgningsfrist: 21.07.2021. Samtaler holdes løbende. Tiltrædelse snarest muligt.
|
PenSam Gruppen omfatter arbejdsmarkedspensioner samt bank- og forsikringsvirksomhed. Den samlede balance er på 165 mia. kr., og mere end 430.000 kunder. Læs mere om PenSam’s forretning og PenSam som arbejdsplads på www.pensam.dk
|
PenSam - Jørgen Knudsens Vej 2 - Postboks 282 - DK-3520 Farum - Tlf.: +45 44 39 39 39 - Fax: +45 44 39 39 40 - pensam@pensam.dk - Forbehold |