Du har stor forretningsforståelse, er nysgerrig og drevet af at levere resultater. Du er vant til at færdes og samarbejde på tværs af niveauer og fagligheder, og så har du en solid forståelse af, hvad det vil sige at levere gode kundeoplevelser, fordi du evner at sætte dig i medlemmernes sted. Den ideelle kandidat er karakteriseret ved følgende:
• Du er proaktiv og kan selv løbe med opgaverne • Du har et strategisk mindset og stærke analytiske evner og gerne end-to-end erfaring med strategi med særlig vægt på implementering af strategi • Du har stærke projektledelsesevner • Du kan fungere som strategisk sparringspartner for Kundeområdets ledelse • Du er empatisk og forstår at skabe en samarbejdende kultur omkring dig • Du kan sætte kunden i fokus.
Der kan være mange veje ind til jobbet, men du kommer med en relevant uddannelsesmæssig baggrund og har min. 3 års erfaring med lignende opgaver. Det er absolut en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle branche, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har erfaring med at omsætte ideer til virkelighed og evner at have medlemmerne for øje.
|